Friday, March 20, 2009

terkini...

lg 9 ari cukup 4 bulan aku praktikal.. dlm 2 mggu ni aku jauh berjalan ikut bos g cwgn mcb d kkip, tenom n ranau.. kkip dekat je dkt inanam dlm 3/4 jam perjalanan dr kk tp driver ni laju jd 1/2 jam dh hmpir smpi.. tp ranau n tenom mmg jauh.. jalan tanah tggi yg berliku2 plak 2.. pening kepala aku ms otw g ranau.. driver bwk laju plak 2.. ms gi tenom pinggang yg sakit, turun naik tanah tggi banjaran crocker.. mmg menakjubkn pemndgn gunung ganang yg tersengam indah.. dasyat btol kecerunan jln ke tenom ni tp mmg berbaloi pergi sbb aku jamin sume org akn kagum dgn keindahan ciptaan tuhan yg esa.. sorry xde gmbr sbb aku xbwk kamera.. aku ikut bos n pegawai2 gi check rekod aset, inventori n stor kt unit2 mcb.. ok la sbb dpt pengalaman n bleh berjalan2.. aku xpenah lg smpi tenom sebelum ni walau pn dh 11 thn 4 bulan d sbh (xtolak 4 thn d shah alam).. otw blik dr tenom singgah keningau (aku pn 1st time smpi sini) utk solat jumaat.. lps solat g mkn kn restoran terkenal "sri keningau".. krew jalan2 cr mkn pn singgah restoran ni.. byk cwgan termasuk di selangor.. mmg dh kaya owner die ni.. slh 1 tarikan adlh pilihan lauk yg byk.. jd spnjg aku berjalan ni 1 sen pn kluar sbb mkn pegawai2 blanja, hotel plak bos yg byr.. alhamdulilah rezeki aku la ni..

april ni arsenal akn bertemu villareal dlm CL.. semoga melepasi saingan yellow sub ni.. pires mgkin beraksi buat 1st time d emirates.. semoga lagenda arsenal 2 memdapat sorakan gemuruh gooners.. tp sorry pires sbb aku berhrp arsenal yg akn ke semi.. kalau dpt lwn barca di semi plg bgs.. n final jumpe chelsea.. trophy bwk pulang emirates la..

esok aku plan nk g tgk the international.. dh lame aku tggu nk tgk sbb mcm best je.. tgk dgn sape xperlu d ulas.. hahaha.. saje nk buat kontrovesi skit.. dh lebih 12 movie aku tgk sejak blik sbh ni.. mmg byk duit abis tp ni la cara aku berhibur setelah smggu berkerja.. jd almost every week aku tgk wyg..

owh ye bila mara nk bg duit utk yuran ni? dlm bulan ni kn? ke dh xjd bg?

ok dgr2 test 2 dh dekat so buat rakan2 d uitm gud luck d ucapkn dr sahabat mu d borneo...

1 comment:

bogo said...

semi barca?
final chelsea?
think more bro.haha..