Tuesday, March 3, 2009

Kesilapanku...

sebelum ni aku ade beri pandangan psl pengunaan nama Allah oleh penganut kristian, aku telah memberi pndgn tanpa berfikir lebih dlm dan jauh.. para ustaz dan to guru kata ok je, biarkn mereka guna.. jd siapalah aku yg tidak arif mengenai agama memberi pndgn berbeza.. jd ada hikmahnya.. aku br sedar akn kesilapan aku.. Allah adalah tuhan utk semua bukan kita umat Islam shj.. org kafir pn hamba Allah jd xde mslh org kristian nk guna nama Allah sebagai slh 1 dr 3 tuhan mereka 2.. penganut kristian pasti akn mengkaji perubahan ni dan semoga mereka tergerak hati utk mendalami Islam dan sedar bhw Islam adlah agama yg sebenar.. Agama Islam adlah indah dan suci namun ada golongan penganut agama Islam yg memberi imej buruk pada agama Allah ini.. kte org melayu dh makin gila.. mcm2 perkara yg Allah larang kte buat.. aku pn termasuk golongan ni.. jd semoga diusia 22 thn ni aku brubah mejd manusia yg lebih berguna n beragama..

sekejap je ms berlalu, ari ni 3 mac dh lebih separuh tempoh praktikal aku lalui.. semuanya ok.. cuma blanja parking aku je yg meningkat 40 sen bermula bulan ni.. ms krisis ekonomi ni la blanja bertambah.. dh la xde elaun.. duit mara la yg menjd mgsa.. tp stakat ni aku dh berjauh saving duit utk kast sem nnt.. InsyaAllah cukup.. kalu xcukup terpaksa mintak dr parents.. duk umah mmg blanja kurg tp mkn bertmbh.. hahaha.. perut makin buncit.. berat dh 56 kg lebih.. dulu 54 kg je.. sluar dr saiz 28 dh naik 30.. 2 pn xbrape selesa.. tp aku sebnrnye under weight.. namun begitu mkn byk ni xbgs.. mkn byk adlah ibu penyakit.. lebih2 lg mknn yg x menyihatkn.. jd kte kene berhati2..

sebagai peringatan isnin 9 hb mac adalah cuti maulidur Rasul jd jgn ade yg pg klas atu keje.. sekian..

No comments: