Friday, May 22, 2009

23/05/2009

"sungguh pantas masa berlalu".. mmg dh bosan bc ayat ni tp itu mmg kebenaran.. sekejap je dh hmpir bln jun 2009.. tggl semgu lg utk aku menamatkn praktikal.. 5 bln dn 3 mggu dh berakhir.. kwn2 pn ramai yg dh abis ijazah.. tahniah buat mereka semua dn semoga berjaya dn d rahmati dlm semua urusan murni mereka.. 

aku pn dh lame x menulis.. bkn xde ms tp keinginan yg xde.. sepnjg lebih 6 bulan aku d kk ni mmg dh terubat la rindu pd insan tersyg namun rakan2 d uitm, mungkin kte xdpt ketemu lg.. maafkan dosa2 aku dn halalkn makan minum ku.. hutg duit xde (seingt aku la) tp hutg budi ug byk mmg xmampu aku byr.. terima kasih buat sume.. 

jd lps abis prktikl ade cuti 1 buln sebelum blik shah alam utk sem akhir, InsyaAllah.. sewa umh brape dh skrg ni? 1000? aku berjaya la jgk save duit skit sem akhir nnt.. keje xde alaun tp duk umah jd xbyk la blanja aku setiap bulan..

buat peminat man utd dn barca, jgn lupa tgk final cl mggu depan.. semoga kte d hiburkan dgn persembahan menarik dr 2 pasukan terbaik eropah ni.. lps tu ade fa cup final plak.. chelsea lwn everton.. penutup tirai bulan mei..


 





3 comments:

Mohd Ashraf said...

yeay! shafwan da nk balik! sume rindu ko. aha

*NovaBags* said...

wan, i mish u so much la

Shamsul Aizat said...

i miss u too!