Friday, September 12, 2008

ari ke 12 puasa

sedar atau tidak sudah 12 ari kte berpuasa.. terasa pantas je masa berlalu.. skrg dh xrase penat puasa.. mungkin bdn dh biasa.. byk manfaat berpuasa ni dr segi rohani n jasmani.. aku present bel psl benefits of fasting so aku lg bersemangat nk puasa sbb mcm2 aku dpt selain menunaikn kewajiban seorg muslim.. time ramadhan n jadik baik skit.. haha..
2 kali aku g buke puasa kt luar dgn kwn2.. 1st kt flaming steambot kt subg.. mmg berbaloi mkn situ cume ssh nk cr surau je.. ade surau nk solat maghrib tp kecik btol.. tp bersih n selesa nk solat.. yg 2nd aku berbuka dgn classmates d kennyrogers kt pas.. aku kenyang gile mkn.. 2 dulu kali aku skip terawih sbb xlrt sbb kenyg sgt..
terawih ni sunat tp bln ramadhan je ade.. so jgn lepas peluang mcm aku dh buat 2.. beribadat la selg mmpu..
ari ni aku jumpe seseorg yg aku mmg dh lame xjumpe.. siapa die? tggu cite selanjutnye die edisi hadapan..

1 comment:

*NovaBags* said...

kakkaka
xleh blah aku wan

jmpe awek ke?cm x caye je dowh
wahaha