Monday, September 29, 2008

30 ramadhan

lg 3 jam n complete lh bulan puasa pn thn 1429 hijrah ni.. so meniti saat2 berakhirnya bulan penuh keberkatan ini, terpanggil aku utk menulis blog setelah sekian lama menyepi.. thn ni seperti yg telah aku nyatakn sebelum ni, aku akn beraya bersama keluarga tercinta d bumi sabah - negeri d bwh bayu.. aku membesar d sabah n kenal dunia ni d sini.. sebuah negeri yg cantik n MAJU..
n sepnjg bulan puasa ni mcm bende dh berlaku n aku amat bersyukur kerna aku telah berjaya melaluinye.. so skrg dh msk raya mode.. mlm ni kene tido awal sbb d sini smbhyg raya mendpt smbutn luarbiasa so mmg ramai btol org smbhyg raya ni.. thn lps aku x pg smbhyg raye sbb lmbt so ayah aku tggl aku.. mmg patut pn sbb kalu lmbt ssh nk msk dewan solat utama sbb ramai sgt org.. so thn ni aku xnk berulang peristiwa sama..

No comments: