Friday, January 30, 2009

Masa berlari pantas namun aku masih...


esok genap sebulan 2008 berlalu.. sgguh pantas masa berlalu.. maaf buat jiranku johnson low sbb xdpt hadir ke rumah terbuka thn br cina (duk sebelah umah je).. aku menghabiskn cuti thn br cina d kudat.. sebuah bandar kecil d utara pulau borneo.. setakat ni kudat lah tempat plg jauh aku pernah pg d sabah ni walaupun dh 12 thn family aku bermastautin d sini.. tip of borneo aka simpang mengayau, adalah tempat paling hujung utara pulau borneo.. tempat pertembungan laut sulu n cina selatan.. 2 2 biru je.. xleh nk beza.. hahaha..

jadi aku dh pg ke peak n tip of borneo.. nk daki gunung skali lg mmg xlarat dh.. sejak duk umah ni berat dh naik 2 kg.. peluh xbyk kluar.. nk g mane2 naik kete.. dulu kt shah alam ada jugak la berjalan2 kesana kemari, slalu main futsal.. duk umah asyik makan je.. selera naik la plak duk umah ni.. duit pn byk kluar.. almost every week aku tgk movie.. tp duit utk last sem x d lupakn.. sewa umah d shah alam dh naik.. jd mmg saving la..

jodoh pertemuan mmg xd sgka.. hujung mggu lps aku terserempak dgn mmbr mrsm d surau Central point KK.. semalam terjumpe mmbr lain plak kt masjid negeri sbh.. 2 2 tgh praktikal jgk.. xsgka setelah 4 thn terpisah kami kembali bertemu.. mcm jejak kasih la plak.. 2 2 classmates aku d mrsm.. aku bersyukur d pertemukan dgn mereka.. kenangan indah kembali bermain d fikiranku..

perkembangan d MCB agak baik bulan ni.. dpt kwn praktikal br.. kerje xsusah pn tp makin byk bile akhir bulan.. aku amat bersetuju blaja lg enjoy dr kerje.. kerje aku agak bosan sbb setiap mggu aku buat bende same je..

cukup stakat ni.. aku nk g bersiap sbb GSC sdg menunggu.. wslm..

5 comments:

Mohd Ashraf said...

aku jumpe klasmet mrsm ko kt ireland. azri kot name die? x ingat. kate die, die duk sblh ko kt klas. aku tido rumah die 1 mlm.

wan rommel said...

AZRI BOHARI!!! mmg classmate aku dulu.. sgt baik.. lepas ni kene pggil Dr Azri..

MohdHaris said...

begitu cantik sabah... tgk dlm gmbr... aku nk jugak gi suatu hari nnti..

nazmie said...

bila nak bayar hutang aku?

wan rommel said...

hutang? bile plak aku berhutang ni misai? brape?