Monday, November 24, 2008

back home!!! n need help!!

setelah sekian lame berjauhan, akhirnya aku kembali ke negeri SABAH tercinta.. dlm ms 6 ari aku kene g ldg plak.. haha.. msk opis koko je.. entah ape la keje aku nnt.. jgn xde blaja pape dh.. rugi je ms aku nnt.. so eok dh akn kluar cr bj n seluar keje with my sidekick Aziz.. 

so 1 dec msk opis.. adik aku, AZIZ akn jd driver aku anta pg keje n ambik time blik, die mmg ske bwk kete.. lgpn Ayoh aku kate die pemandu yg baik, lg bgs dr aku... haha.. lg pn bleh jimat parkg.. alaun xde jd ni la cara nk cut cost (teringt Pn Che Ah.. lol).. last sem nnt xde dh loan Mara so ni la cr nk simpan utk ms depan nnt.. aku mcm ade sedikit penyesalan sbb x cr tmpt praktical yg ade alaun.. tp mgkn ade hikmah d sebalik nye.. aku bleh blaja menabung plak kali ni..   

aku ade permintaan skit buat pembc2 blog ni.. tetiba je setelah aku terbc 1 buku yg menarik dlm flight td (otw blik sbh, airbus 320).. aku nk mintak tolong korg bg nasihat melalui komen kt aku psl perangai buruk n baik aku.. xletak name dlm komen lg baik.. tp tolong jujur.. aku nk tau ape keburukkn yg aku patut buang selamanya n perbuatan baik yg patut d teruskn.. komen ni utk sorg aku bc je.. aku mgkn delete lps bc coz sekadar utk dr aku sendiri je.. pls help me.. aku manusia yg perlukn bantuan!!

jd sila tggl kt komen2 anda buat sy... Terima Kasih!!!!

3 comments:

Mohd Ashraf said...

1.ko x berpendirian teguh. sng kne goda. blaja kejap, maen lame.
2.ko baek sgt. kadang2 kne pijak kpale ko x prasan.
3.ko ngan aku same je. x sempurna.

*NovaBags* said...

seperti di atas!haha

nazmie said...

gay!