Thursday, October 23, 2008

sem 2008 tamat...

maka dgn rasminye sem ni dh berakhir... final menanti!!!
ari ni ade kekecewaan, ade persoalan, ade harapan n berbagai lg perasaan yg melanda hati yg semakin sakit ini..

ape sume ni? saje je nk bg ayat yg mampu membuat manusia terus membaca..

esok afro ajak g umah die braye namum aku xdpt pg kerna pelbagai peristiwa yg menyukarkn aku utk ke seremban.. maaf ye afro.. bkn xde kete atau mase cume pd ms yg same aku ade perkare lain yg perlu d selesaikn.. sori..

aku kecewa sbb sem dh abis.. aku rase sem ni perform lg baik dr sem lps.. myb sbb subject xssh or lecturer yg best.. namun pd ms yg same aku gembira sbb less than a month alu akn blik umah.. xsbr btol.. tp sedih plak sbb lps ni xleh jumpe dh mmbr.. dieorg dh last sem n aku plak duk opis koko tido.. lol.. sori guys.. u r da best.. knowg u all r is one of the greatest gift.. tq vry much..

4 comments:

Mohd Ashraf said...

Stadi elok2. jgn jdk mcm aku.

Shamsul Aizat said...

apakah semua ini?

bogo said...

mu memang saje je xnk g rumah afro..mu tau x mu sbg remaja islam patut pegi kerana undangan atau jemputan adelah wajib dipenuhi..x baik menghampakan harapan tuan rumah yg telah bersusah payah menyediakan segalanye..tp balasan yg die trima tidak seperti diharapkn..lgpn,bile lg nk jmpe ngan afro?sem depan praktikal dh..

Mohd Ashraf said...

btol dowh. ko duk rmh pon stadi mcm hape2 kn???